Maskerad Fest!

Hejsan, Sara här! 
Hade ju lovat att lägga upp bilder från maskerad festen (hos Malin som fyllde sjutton år) och nu efter en vecka och några dagar lägger jag ut dem...Bättre sent än aldrig ;) Bara så alla vet så ska jag föreställa Cruella Deville men har inte gått in för rollen så mycket. Min stora "pälsklädnad" var för varm för att ha på sig inne så det sket sig, aja...Dock var festen underbar med god mat och grym musik. Tror fan vi dansade hela kvällen :D
Ses!
P.S när jag har tid kommer bilder från helgens fest. WOOPWOOP!
 
 
 
 
Födelsedagsbarnet!
 
 
Några av tjejerna på festen, Amanda, Sara och Malin of course!
 
 
Älskar bilden! Ängeln Emma beundrar sina händer :) Ebbas min är priceless, typ: Jag undrar vad detta är för
något..???
 
 
 
 
Sno aldrig chips!
 
 
Konsekvenser finns...forever alone :(
 


Kommentarer
Malin

Hahah vackert Sara! tack för att du kom va superskoj!! Hihi

2013-03-01 @ 20:13:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0