Aladdin ska bli film (live-action)!!! (Claudia Adam as Jasmine?)

Hej alla! Länge sedan, men jag tänkte meddela om en ganska står händelse då jag har sökt rollen som Jasmine till den otecknade Aladdin-filmen som kommer komma ut nästa år.
 
Jag fick svar efter att ha skickat in ett foto + en lite video när jag sjunger, redan en dag efter och fick instruktioner på vad jag skulle skicka in mer till internetcastingen i LA. Det var tre olika videosar där jag skulle bla. sjunga, prata om mig och läsa mina repliker av ett stycke från manuset.
 
Sååå taggad, hoppas man får svar annars var det roligt att de var intresserde iallafal.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0