Bästa <3

Godkväll mina sötisar!
 
Har inte varit inne på länge, jag vet, men som vissa av er vet, har jag inte riktigt så mycket tid att lägga ner på bloggen just nu när jag jobbar. Och min kära syster som också ska blogga lite då och då struntar helt och hållet, vilket gör att min motivation spricker. Men jag ska allt få henne att sitta och spela för mig så att jag kan filma och lägga ut ett klipp på en av hennes två nyaste låtar ;) mwohahaha :P......
 
Igår hann jag iallafall träffa min underbara vän Sabina som jag inte hade sett sedan augusti månad år 2012, jag hade verkligen saknat henne :P. Det vart en riktigt lyckad dag, med massa snack och skratt + shopping :D..Yeay!!!!
 
Stay gorgeous! / Claudia
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0