Det var allt för länge sen....

Tjo alla, Sara här!
Rubriken ljuger inte.Det var allt för länge sen.Jag ska inte skylla på att jag har varit upptagen, för det är ingen ursäkt. Man har tid om man verkligen vill göra något.Hahah tar orden ur munnen på Cludia nu, aja :p 
Men nu tar jag nya steg och nya andetag.Det är ju 2013 så man måste ju ändra sig lite.
Kommer faktiskt lägga upp lite bilder den här helgen och kommande helg. Det blir maskeradmiddag och klassfest. Är otroligt peppad! Så glömm inte att titta in lite då och då så ni inte missar något som t.ex en video när jag sjunger låten "I found, I lost myself" (egenskrivenlåt) som jag inte tror ni har hört än. ;)
Ses! :D
 
 
 Här försöker jag le trots att jag ligger i ide pga vintern...ville bara dela med mig av det...
 


Kommentarer
Leia ♥

Fin bild :)

2013-01-26 @ 19:59:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0