Lil wanye :)

God eftermiddag på er ;)

Håller på att vänta på att Tigerkakan ska bli klar, som jag har bakat. Senare ska jag dra till biblioteket för att låna en bok och efter det kl17.45 har jag och syrran KÖR! Gud så kul det ska bli att få sjunga och träffa alla igen.

Kakan får vi äta senare när vi ska träffa moster Waffa som är hemma hos min  kusin just nu. Hon har kommit ända hit från norra Irak på semester här i Sverige (PS! Hon hatar värme och älskar kylan, så Sverige passar bra som semesterort för henne. Hon slipper 45 graders värme, vilket jag skulle dö för...snyft) :(

Ha det gött! //Claudia
 
Har på mig mitt snygga Lil Wayne linne från London :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0