Taggad!!!

Tjoo på er alla!!!
 
Här i Linköping har det regnat hela dagen...har annars haft en hyfsat bra dag hittills, gjort lite ärenden och så. Snart ska vi får Moster på besök och mor min har lagat riktig restaurang mat, Wokade färskka grönsaker,ris och kycklingfilé med jordnötsmörsås...mmm..så gott! Kan inte vänta tills vi ska äta. :D 
 
Efter middagen ska bara jag dra till Armyfit (prova på) passet i stan, det är ju min kusin som ska hålla passet så det ska bli intressan att se hur han är som tränare, taggad till tusen!!!
 
Ha det gött!!!
                                                                                                                                                                             
 
 
Så här såg jag ut idag, Jacka från hm // röd tröja från mango // halsduk från pieces // byxa från dr, demin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0