When the summer comes back to stay for a day or 2 :D

Tjoo på er!

Har haft en toppen dag idag, mycket sol och värme (vilket jag älskar) nästan som att sommaren kom tillbaka efter ett uppehåll. Tycker inte det har vart någon vidare bra (riktig het )sommar i Sverige i år, bara massvis med REGN, men men...nu ska vi inte sura för det. Hoppas på en toppen sommar nästa år.

Jo, idag har det varit stadsfest här i Linköping, där jag och de la famille bor. Fullt med folk på stan, massa stånd där de sålde olika maträtter från olika länder, så som creaps(med neutella), hotdogs och wok...yummy :P

Bjuder på en gammal bild från 2011,, när jag tränade som in i tusan, vaknade vid 6 eller halv 8 på morgonen beroende på om det var skoldag eller helg och sprang 5km innan frukost, 3-4 gånger i veckan...inte något jag orkar göra nu.
 
Stay gorgeous ;D Puss
// Claudia
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0