ZUMBA!!!! :D

God morgon på er!..sovit gött?
 
Kunde inte bli en mer aptitretande frukost en denna..mums :P Straxt ska jag och syrran min dra för ett zumba-pass. Hoppas  vi får skaka lite på höfterna och rumpan ;) haha, så vi blir av med all neutella som vi åt ( eller jag åt rättare sagt) hihi.
 
Lev livet gott folk och ta till vara på det, för vi har bara ett enda liv :) Peace!
 
   //Claudia                                                                                                                                                                    
 
 En av mina favorit frukostar :P hehe...
Innehåller: Valnötter,hallon,blåbär,banan och a-fil...mmm..:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0