BildBOMB...gamla bilder :P

Här har ni lite gamla bilder på mig och Sara...haha, kan knapt tänka mig att Sara såg ut så en gång i tiden eller jag :P..Man förändras ju så mycket på så några år..
 
                                  Vi två år 2008 eller 2009
                                                                                    Claudia 15 år
                                                                                    Claudia 17 år
                                                                                    vi två år 2009
                                                                                    Jag, sara & kusin Maria år 2009
                                      Sara 13 år
                                                Claudia 16 år
                                                                                    Jag & sara våren 2010
              sara, jag o kusin Vera sommaren 2010
                    Kusin Vera, jag o Sara sommaren 2011
                                              Claudia 16år
                           Claudia  15 år
 
Lilla willi i slutet för att han va så söt här ;)..haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0