Breaking dawn part2....:D

 
Hello på er!!! ;)
 
Här sitter jag och fryser :/ vet inte hur jag ska värma mig, har både mjukisbyxa,tröja, tjocka strumpor och morgonrocken på + en filt. :P hehe...Sitter och kollar igenom bilderna från igår när jag var på bio (breaking dawn) + restaurang med ett antal härliga bruttor. Kan inte komma på någon roligare eller mer skrattrikare lördag just nu som den igår. :D haha..Trodde nästa vi skulle bli utslängda från pizzerian :/ :P.
 
Nu så funderar jag på om det var lite förmycket energi som gick åt igår kväll, eftersom att jag var sjuk men hade proppat i meg panodil och nässpray så att jag inte kände av något just då men nu så mår jag skit igen :(..Hoppas ni mår bättre.
 
Puss!
Stay gorgeous!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0