Royal Event!!!!!!! Woho!!!

Tja Tja bloggen!
 
Sjukt ledsen för att vi inte har haft tid till att göra några vettiga inlägg här men nu så. :D
 
Vi har haft en  superduper grym fredagskväll/natt, träffat nytt folk och såklart DANSAT som in i tusan. ;)
Här får ni några bilder från kvällen men som sagt vi blir så dåliga på att ta bilder under fester man glömmer så lätt bort, ville ta så många bilder på typ allt men men så här blev det iallafall.
 
Stay gorgeous people!!
/Claudia
 
De första bilderna på mig..Claudia xD hehe                       ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,                                                                                                                                     
Sara och Berlinda                                  ..........................................................................................................................
 
Jag, Sara och rapparen Dacosta som äger på att rappa. Riktigt grym är han, han har bland annat gjort låtar tillsammans med Malcom B känd från x-Faktor. Klicka HÄR så kan ni lyssna på en av hans låtar.
.............................................

 
Jag Hade då på mig en guldig topp som en släkting hade gjort för hand till sig själv men nu är hon ty 60 år så hon gav den till mig. Visst är den snygg?!!..och ett par svarta shorts till från Replay som är typ 40 år gamla kanske?...hehe :D Lite antika grejer här asså :P..Till det hade jag såklart strumpbyxor och min Jeffrey Campbell som skor. :D
 
Sara hade en svart transperant klänning från ginatricot och under det ett par shorts från HM och en kort topp från ginatrico tror jag. :).
 
Om ni har några frågor så är det bara att fråga. ;)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0