Victoria´s Secret <3

Hello Hello!
 
Nu sitter jag och funderar om jag har visat alla Victoria´s secret grejerna jag och Sara har här hemma, men det har jag ju inte. Så nu kommer en bild på mina trosor som morsan köpte när hon var i USA tillsammans med kusin Aleidon i somras, för att träffa mormor som inte mådde så bra.
 
Jag älskar dom verkligen, jättebekväma och lite roligt att det står PINK på fast de har en helt annan färg :P...;)haha
Sara har två också fast i limegrön färg och blåturkos färg och på hennes gröna står det LOVE PINK typ överallt, lite roligt tycker jag för att det inte är den färgen haha..min dåliga humor asså..;D
 
Snart ska jag dra till kören iallafall. :D Ha det så bra. Ciao!
/Claudia
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0