The end of ARMYFIT is here...

 
Tjena på er mina sunshines!
 
Gud så glad jag är idag, vaknade med ett leende på läpparna iallafall :D...hihi. Nu har jag och familjen (förutom willi som är på körläger) ätit lunch..:P yummy!
Tänkte berätta lite om, som ni redan vet att det är en vecka kvar med Armyfit, jag är både lite ledsen men också taggad och glad för att se resultatet. :D JIPPI!
 
Här har ni en bild som vi tog i torsdags :)
 
Ha det bäst and stay gorgeous. :)
/Claudia
 
 
På bilden har ni mig, (riktigt glad är jag) i mitten och sedan resten av gruppen + Hugo (längst till höger) från EstFM som har testat på lite förra veckan och den här veckan. Haha :D det regnade lite den gången så man vart lite blöt och lerig...usch :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0