Breakfust after Armyfit training!

Hej hej på er! :)
Då har man börjat på sin tredje vecka med armyfit, han körde riktigt hårt med oss vår armyfit tränare David klockan 6 på morgonen :) hehe...Herregudud! Kommer får riktigt ont i armarna imorgon efter att ha krypt upp och nerför en backe med fötterna i marken (inte knäna). Japp, ni kan tänka er hur det ser ut och känns :PNu har jag iallafall duschat, ätit frukost och klätt på mig för ännu en regning dag ute i höstvädret. Ja som ni vet så hatar jag regn och älskar värme.
Stay gorgeous people! ;)
/Claudia
Gröt, plommon, äpple, en liten klick jordnötssmör, hemma gjord plommon sylt och mjölk. Det fick bli min frukost för idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0