Can't decide..:/

Jo, har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig på fredag eller lördag, men det lutar sig åt detta. Beror på vad det blir för väder såklart ;) 
                                                                                                                                               
Klänningen med massvis med mönster är från butiken River Island, som jag köpte i London under juni månad. Tillsammans med klänningen tänkte jag Jeffrey Campbells :D  
                                                                             
Fast om det blir kyligt tar jag nog på mig ett par svarta strumpyxor eller något helt annat, vad tycker ni vilket är snyggast?  
 //Claudia                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
                                 Bläddra för att se de andra outfitsen!
 
Gud Nando's har den godaste maten, om ni åker till London glöm inte att äta på Nando's ;)...Nämen lilla Caroline syns med framför telefonskåpet ;) hihi
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0