Don't wake me up!!!

Yoo!
 
Idag har man försovit sig så det blev ingen armyfit, stack till gymmet istället eftersom att jag vaknade vid halv sju. :P Men imorgon blire armyfit, är inne på 4:de veckan så det är 2 veckor kvar. Sedan blir jag biff :P nerå...det har inte kommit upp några magrutor än inte, men vi får se ;) haha. Jag kommer lägga ut för och efter bilder sen när jag är klar.
 
PS! Hade tänkt påminna er om att musikvideon som jag är med i ska snart släppas ut och man kommer kunna se den till helgen enligt sångaren (Sebastian) som jag har tagit kontakt med. Får hoppas att det vart bra och att den kommer ut då :D..Längtar!!!
Stay gorgeous!
/ Claudia
 
 
En bild som Sara tog på mig i somras :)
 
 
 Bilder från musikvideoinspelningen :D På mittenbilden har ni Sebastian (sångaren) till vänster, jag och Dekki (rapparen) till höger. Gå in på deras hemsida och lyssna på deras låtar HÄR.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0