Gorgeous Adam!

    Tja på er!
 
Det har vart ett riktigt härligt väder idag..18 grader, inte dåligt. Själv har man suttit inne på biblioteket och pluggat och senare lagat en jättegod linsersoppa med curry och chilli i..mm..så god den var. Blev riktigt impad på mig själv..haha xD
 
Orkade inte vakna klockan 5 på morgonen imorse, lite för tidigt så jag stack aldrig till Armyfit-passet. Ska jag vara ärlig så har jag fortfarande träningsvärk från i fredags.
 
Jo, skulle jättegärna vilja att ni kommenterar vad ni tycker eller säger vad ni vill se mer av här, det skulle vara uppskattat som Sara skrev på sitt inlägg.
 
Puss & Kram Kexchocklad!..haha ;)..mm
// Claudia
 
 
  
Några bilder från sommaren 2012, förutom den i mitten är från 2011. :) Vad tycker ni?
 


Kommentarer
:)

Besrktiv era drömkillar :D

Svar: Jaa du, faktist så har vi en låt som är klar med måste bara finslipas lite, innan vi lägger ut den. Den lutar sig lite åt det du vill ha svar på och det är Sara och jag som har skrivit låten tillsammans.Fast vi kanske ska ta och skriva ett inlägg om det eller? Haha..lite kul xD
Jo, men min drömkille han ska va lika vimsig och speciell som mig, annars funkar det nog inte ihop. Fast ändå skilja på vimsig stund och en seriös situation, inte för flummig..haha ;)...Sedan får vi inte glömma bort respekten, fast det är viktig att båda har. Drömkillen ska självklart se ut som en prins! Kanske som i Aladin eller Askungens prins..haha vet ej...men han ska ha ett fint leende och skratt samt charmiga ögon. :D

Tror jag borde göra ett inlägg..hehe ;)..Hoppas du fick svar på din fråga, ska säga till Sara så hon får svara också.

// Claudia
Gorgeous Adam

2012-09-04 @ 10:32:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0