Grey's anatomy-kväll :P

God kväll bloggen!
 
Nu har jag och Claudia kommit hem efter en Grey's anatomy kväll hos Maria..haha jag och Claudia har blivit riktigt beroende av den där serien :D...Vi började med serien under en sommarkväll i juni tror jag, men Claudia har inte lärt sig namnen än...som vanligt, Claudia och namn går inte riktigt ihop.
 
Vi drog hhem ganska tidigt eftersom att jag ska dra iväg på kör-läger imorgon bitti, Claudia ska inte förlja med..snyft, hon hade annat planerat. Hoppas det blir kul ändå, det kommer kännas lite konstigt utan henne där detta år. Aja, hoppas ni har haft en superduper skön fredag, nu ska jag sova.
 
Godnatt!
Stay gorgeous ;)  /Sara
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0