I wonder if we're gonna stay this way, will you remember what you promised me?

God kväll på er!
 
Förlåt för det tråkiga inlägget innan, hade jättebråttom till Terez andra "familje" fest som jag, min syster och Maria var bjudna på. Vi hade jätteroligt den här gången också, drack och åt massa gott.
 
Nu blir det lite bilder från igår och idag, hade tänkt att lägga ut några klipp på våra uppträdanden imorgon.
 
Hoppas ni har haft en awesome fredag och lördag, det har iallafall jag, träffat massvis med nytt folk och skaffat nya kontakter.
 
Godnatt!                                                                                                                                                     /Claudia
 
Bilder när vi var på Platås toalett xD haha..Klänning köpt i London från butiken River Island // skor från Jeffrey Campbell // bältet är gammalt // strumpbyxor från Lindex.
 
Här har vi syrran med gitarren, Maria och sara, jag och Linea och söta födelsedagsbarnet Terez :D..Grattis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0