Mitt liv lite här och där.....

Hejsan där!!
Kom precis hem efter en lång dag i skolan. Egentligen har jag bara haft två lektioner och fotografering men det kändes segt. Har varit med en av mina kompisar idag(japp, jag har kompisar). Vi ströva omkring på gatorna i stan och tog en fika på wayne's coffee m.m det var kul. Hade inte sett henne på länge eftersom vi inte går på samma skola längre :(
 
Juste, ni kanske kommer ihåg när jag skrev att jag skulle till my brother from another mother i söndags. Det blev inget. Men vi ska försöka någon annan gång. Berättar mer om det då.
 
Det roliga till sist, nu kommer det, okej var beredda, håll i er, nu ......jag har börjat på en ny låt!!!! Det kanske inte är någon big deal för er, men för mig är det, det. För att hitta koncentrationen och inspirationen som man behöver för att skriva en hyfsat bra låt, är svårt . Det känns nästan som om jag springer efter ny inspiration hela tiden bara för att kunna skriva en ny låt. Och koncentrationen den ska vi inte prata om. Jag är som en fem-åring blir uttråkad var femte minut om ingenting händer, hihi. Men känslan man får när man har en klar och väl strukturerad låt är obeskrivlig!
 
stay gorgeous! /Sara
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0