Musikvideo inspelning i Nkpg :D

Har haft en underbar dag i Norrköping..en dag jag aldrig kommer att glömma, ett minne för livet helt enkelt. Kom hem ungefär vid 18 tiden efter Musik-videoinspelningen för att jag och Maria vart lite sugna på att gå runt på stan en liten stund när vi ändå var där och sedan åt vi något litet på McDonalds. :P hehe...Det kändes som att det var evigheter sedan jag åt mat där, brukar oftas bara köpa glass eller milkshakes på McD.
 
Här har ni hela gänget som var med, både regisören, rapparna och vi andra som dansar med i videon.
 
PS! Videon kommer släppas ut efter en månad så håll ögonen öppna!
 


Sebastian (the singer), jag och Dekki ( the rapper) Här har ni deras hemsida, där ni kan lyssna på deras låtar (www.d-s.se).
 
 
 
 
Under inspelningen fick vi tid att lära känna varandra lite bättre, härliga människor var det.  
 
 
                                                                    
 
Håret vart helt ruffsigt efter all dans, haha :P
 
 
 
Jag och några tjejer som var med. :)
 
 
 
 
Att dansa i Jeffrey Campbells med en massa träningsvärk rån gårdagens armyfit-pass, var inte lätt ska ni veta.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0