My brother from another mother!

Hejsan svejsan, Sara här!
Äntligen har jag tid att glädja er alla. Har varit upptagen med skolan, n0llningen mm. Känner mig så stor men samtidigt så liten, som om någon i kommunen har gjort fel och jag ska egentligen inte gå på gymnasiet. Aja någon gång måste man växa upp och jag tror det är dags nu. Har träffat massa underbara människor de här första två veckorna i skolan, känns som om jag har känt dom i flera år :)
 
Ni känner Claudia mer än ni känner mig men det kan vi snart ändra på. Juste, tro inte att jag och Claudia är lika på något sätt kanske i utseendet det har vi hört MYCKET men när det gäller personligheten är vi som jing och jang. Det är därför vi passar så bra ihop :)
 
Vi hörs! 
P.S ska till my brother from another mother idag och spela in mina låtar i hans studio, det kommer bli awesome!
Det är en ny låt pågång just nu så håll ögonen öppna....
Stay gorgeous! /Sara
 

 
Ni får jättegärna kommentera vad ni tycker om bloggen eller t.ex vad ni vill se mer av.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0